Followers

Monday, July 25, 2011

dh jumpE baju??!!!

smlam after de kndri n family meeting kt kuale,
ak trOs laju2 bLik sbb dh jnji ngaN en. tuNang nk gi crik bju..
tp disebabkan rmai noo penumpang ak
sO terdelay la selame sejam lebih dri waktu yg di tetapkan..
sOri en.tuNang sbb tnggu lme..
xmO mrh2...nnTi sy nk mrah jugak..haha...
sO ktorg gi la baNgi cri bju....
errr......xtaw la puas aTi ke x ngaN bju yg diidamkan tu...
sbb en. tunang cm xsapOrt sgt je time fitting bju tu...nyampaH!!
die ckp ikOtla...sukaTi la...klo rse ok amek la...huh!!
sO skaTi sye la kn...sy rse ok je n sbb maLeh nk cri bju laen dh..
buaNg mse je kOt kLo syik nk fOkus taNg bju je...
smpai bLer pOn xsetel nnti....
sO confirm jela amek bju tu..
mmg la time sy pkai bju nmpk sy gemOk ke pe...
tp sbb bju tu sememangnye besau kOt...
nnTi die dh amek ukuran bdn sy n oter bju tu ok la...
pndai2 la dOrg nnTi...(nada maraHkah??xpuas aTi kah??)
bju sperTi mOdel kat bwh ni pkai...
n disebabkan bLah beRanang nnTi xde makeup,
sO amek skaLi la makeup kat wedding galOre ni...
side en. tuNang dh seTel sume!!
juz tinggal side miSs tuNang nk cOnfirmkn makeup n peLamiN..
terpakse amek pakej makeup+pelamin n bju asiNg2...
ssh kOt nk crik bju yg sesuai dgn tubuHku yg cumell ni..ahakz!
jnji de bju ok...de ak kesah...hahaha....

::en. tuNang..tOloNg ckp ngaN sy bju tu ok ek n sesuai je...
jgn ckp ikOt skaTi sy...majOk kaNg..::

1 comment:

Nurhidayah Shamsury said...

aku yg suggestkan pix baju merah tu kan..makne yer ko kene byr royalti kt aku..